четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Николета: Твърде скъпа съм ти, скъпа







vipzoma.bg


Все си мислехме, че ще се укротят – не в името на здравия разум или общите им мъже, а заради това, че имат деца!

Бедните Никол и Валери няма бял ден да видят и да израстат като нормални брат и сестра, заради щуротиите на майките им.

Двете госпожи не си разделиха нито мъжете, нито стилистите, нито страниците на списанията! Разбира се, кариерите им печелят, защото с този ПР няма как да бъдат забравени, но всичко си има граници!

Двенките здраво ги прескочиха в опитите си да си ''опъват сутиените публично''. В името на безкрайните им пунически войни намесиха и хората, които се нуждаят от помощ и подкрепа.

Прекрасната идея на ''Стани богат'' да обедини коренно противоположни тандеми не можа да проработи. Алисия дала принципното си съгласие, но Николета – не.

Певицата веднага доволно разтръби: ''… за мен благотворителността е по-важна от личните ми отношения с Николета…може би тя се е притеснила от мен!''

Плеймейтката естествено, няма да търпи някой да говори, че се притеснява от интелекта на бившата на Валери. На свой ред на страницата си във Фейсбук изригна: ''…държа да подчертая, че благотворителността е морално дело, което не се прави с комерсиална цел и не е нужно да се биеш в гърдите, че си помогнал на някого, правейки си реклама чрез човешката мъка…ние също правим дарения и помагаме, но никой не разбира за това по медиите, защото не парадираме като някои хора…Това, че съм отказала да участвам в ''Стани богат'' с ''Мисис Безгрешна'' не означава, че съм отхвърлила благородна кауза…просто не е нужно публично да го правя… излиза, че съгласието ми не е в името на социалната кампания, а на рекламната й кампания…Твърде скъпа съм ти, скъпа… :)''.

Николета направо изкрещя това, което си мислеха повечето, когато Ники Михайлов разтръби на всеослушание как помага на бедстваш национал. Отделно от това и Алисия по празниците помогна на бедстващо семейство, което беше надлежно описано по медиите, пише kliuki.bg.

Кой и дали е прав – просто няма значение! И двете пак са навсякъде, а хората, които са в нужда, трябва да разчитат на други!






Няма коментари:

Публикуване на коментар