неделя, 6 октомври 2013 г.

Джоко Росич: Не мога да забравя съпругата си


                                                                      

Petel.bg

"Тежко ми е, тъжен съм и няма да се оправя. Мислех, че като минат няколко месеца след смъртта на Лиляна ще ми олекне, но съм се лъгал. Не съм си давал сметка колко много съм обичал жена си и сега не мога да приема, че е няма."

Това каза актьорът Джоко Росич в "Предаването на Карбовски". Той си спомни последната си среща със съпругата, когато тя е проявила характер и никога не е показала слабост или болка. Каза ни да си отиваме, защото иска да спи и повече не я видях жива, изплака мъката си актьорът.

Непрекъснато си говоря с нея, не мога да приема, че я няма. И днес като вляза в къщи, първо я викам по име, но тя не ми отговаря, разказа Росич. Сега съм тотално сам, не вярвах, че в голям град човек може да е толкова самотен.

Сам се грижа за себе си, не пускам никого в къщи, сподели Джоко Росич. Човек трябва да има един кът, в който никой не влиза.

Голям актьор, голям мъж!


Няма коментари:

Публикуване на коментар